FAQ

Kde naleznu číslo účtu pro bezhotovostní platbu?

Číslo našeho účtu vám zašleme na e-mail, který jste vyplnil / vyplnila při objednávání zboží v okamžiku, kdy bude vámi vybrané zboží v pořádku zabaleno a připraveno k odeslání.

 

Jak nejlépe zjistit požadovanou velikost kalhot?

Obvod v pase, přeměřovaný na konkrétní osobě, nemusí vždy odpovídat skutečnosti. (Každý se může v pase změřit trochu jinde a výsledek vede k nepřesnostem.) Doporučujeme tedy velikost v pase zjistit dle kalhot, které vám nejlépe vyhovují a které se vám nejlépe nosí. Vaše kalhoty změříte tak, že je v zapnutém a napnutém stavu přiložíte k metru a výsledek vynásobíte dvěma. Tento výsledek bude nejblíže k vámi požadované velikosti. (A - délka kalhot, B - délka od rozkroku, C - délka sedu, D - obvod boků, E - obvod stehen, F - obvod nohavice).

 

Lze někde nalézt výčet veškerého zlevněného zboží?

Úplný výčet zboží, které je aktuálně zlevněno naleznete po kliknutí na odkaz Akční zboží, který je umístěn ve spodní části obchodu v sekci "Užitečné odkazy".

 

Jak se mám přihlásit k odběru aktuálních novinek a akcí v sortimentu?

Informace o veškerých novinkách či akcích pravidelně uveřejňujeme na našem Facebooku - www.facebook.com/nadmerneodevy. Pokud stránku označíte jako "Tohle se mi líbí", všechny novinky se vám budou pohodlně zobrazovat přímo na vaší zdi.

 

V jakých měnách mohu zaplatit?

Náš e-shop plně podporuje platbu jak v CZK tak v EUR. Změna na požadovanou měnu se provádí v hlavičce hlavní stránky. (zvolte měnu: CZK / EUR). Převodní kurz je denně aktualizován.

 

Kdy mohu očekávat doručení mé zásilky?

Zboží expedujeme jak nejrychleji to jde. Doručení zásilky trvá zpravidla 2-3 pracovní dny. V případě prodloužení dodací lhůty (výroba) vás budeme samozřejmě kontaktovat.

 

Mohu objednávat zboží i bez registrace do systému?

Objednávat zboží bez předchozí registrace lze. Připravujete se však tím o spoustu výhod, který klasický účet přináší. (Administrace, historie objednávek, novinkové emaily, editace faktur, atd...) Při registrace zadáváte pouze nejnutnější údaje jako adresu potřebnou pro správné doručení zboží a kontakt pro ověření objednávky.

 

Zasíláte zboží i mimo Čechy a Slovensko?

Ano, ale je nutné počítat se zvýšenými náklady na dopravu.

 

Jaké jsou způsoby dopravy zboží?

Objednané zboží odesíláme na dobírku nebo proti úhradě předem (Česká pošta - Balík Do ruky, Balík Na poštu, Balík Do Balíkovny, Zásilková služba DPD, Zásilkovna), nebo si jej můžete vyzvednout v pracovní době u nás v obchodě.

 

Jaké jsou ceny poštovného?

Ceny poštovného naleznete při vyplňování objednávky. Při nákupu zboží v hodnotě nad 4 000,- Kč neúčtujeme náklady za dopravu na území ČR a na území SR zašleme vaše zboží za české poštovné.

 

Proč ten človíček chrápe pod tou knížkou?

Těžko říct, asi se mu tam líbí :-)

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
OK   Další informace